torsdag 6 januari 2011

Onanitips - orgasmer på nya höjder!

Jag har onanerat sen jag var väldigt liten och vet ganska bra hur jag ska göra det skönt för mig själv. Det har varit till otroligt stor hjälp i mitt sexliv (med eller utan vestibulit!) så att jag tillsammans med min partner ganska lätt kunnat få orgasmer, jag har kunnat säga vad som ska göras för att det ska bli bra.

Det har gått upp och ner i perioder hur mycket jag har gjort det. När jag är bortrest på ensam hand så kommer behovet fram efter en vecka ungefär. Fram tills nyligen (se mer här) så har jag onanerat ganska sällan när jag varit hemma, eftersom jag får ut mitt behov tillsammans med vkuken. Men iom att jag påbörjade experimentet så har jag också onanerat mera hemma.

Och nu efter en herrans massa år, så har jag förbättrat min onaniteknik! I mitt vestibulitsurfande så hamnade jag på den här sidan som beskriver hur klitoris fungerar och ser ut i relation till resten av fittan. Den ser alltså ut som ett sånt önskeben, kycklingbenet som ser ut som ett V med skaft som man bryter av.

Så jag tänkte, om klitoris går ner som ett V så borde jag kunna använda det för att tillfredsställa mig själv bättre!
Sagt och gjort, jag provade att förutom mitt vanliga stimulerande (cirkulära rörelser på klitoris) att göra ett V med pekfinger och långfinger och stimulera förgreningarna på sidan av klitoris. Så nederdelen av V:et är centrerat kring klittan och fingrarna går liksom utefter förgreningarna på var sin sida. Fortfarande cirkulära rörelser.

Det här tog mina onani-orgasmer till en helt annan nivå!! Orgasmerna är nästan lika djupa som när vkuken tillfredsställer mig. Det är otroligt skönt. Tidigare har det varit en väldigt tydlig skillnad mellan de orgasmer jag ger mig själv och de som vkuken ger mig, även om det i båda fallen är klitoris som stimuleras. Men nu känner jag att det är mindre skillnad iom den nya tekniken.

Jag tror effekten till stor del beror på att jag inte stimulerar klitoris lika direkt, knappen ligger liksom inbäddad eftersom blygdläpparna kommer med lite när jag använder V-metoden (haha V som i vestibulit också!). Dessutom så når fingrarna på detta sätt lite neråt slidan åt, så att området kring slidan också stimuleras lite vilket ger ännu en dimension. Jag brukar sällan använda en dildo medan jag har sex med mig själv.

Det är jäkligt coolt att ha förbättrat sin egen teknik efter så många år av samma sak. Det här är sånt jag tror man får ut av att prata sex mer öppet och enkelt och nyfiket. Man hittar nya sätt att njuta, att lära känna och förhålla sig till sin kropp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar